هنرهای تزئینی

در این وبلاگ هنردر خانه و هنرهای تزئینی آموزش داده می شود

هنرهای تزئینی

در این وبلاگ هنردر خانه و هنرهای تزئینی آموزش داده می شود

جعبه دیواری

این جعبه دیواری می تونه برای نگهداری خیلی چیزا کمکتون کنه. مثلا من کاغذها و نوشته هایی که نیاز دارمو تو این میذارم.

برای آماده کردنش به ادامه ی مطلب برین

  

 

 

 

 

 

 

به فروشگاه من سر بزنید

محصولات جدید رسید

وسایل مورد نیاز

یه جعبه به اندازه دلخواه

چسب شیشه ای

کاغذ کادو  

 

 

 قبل از توضیح کار باید بگم جعبه ها با هم فرق دارند ولی شما با الهام از این الگو می تونین جعبه دیواری خودتونو درست کنید

اول قسمتی رو که می خواین بالای جعبه باشه (ورودی) رو با قیچی ببرید.   

 بعد پشت جعبه تون رو چسب کاری کنید که از هم باز نشه 

 

 

  

 

 

حالا با یه تیکه کاغذ کادو قسمت توی جعبه رو بپوشونین تا کاغذا البته بعضی از جعبه ها این قسمت رو ندارن و نیازی به این قسمت نیست

 

 

 

  

 

 

بعد قسمت های اضافی رو ببرین 

 

 بعد قسمت ته جعبه تون رو به این صورت کادو بگیرین. یادتون باشه کاغذو خوب بکشید که پف نکنه  

 

 

 

  

 

 

بعد دور جعبه تون رو با کاغذ کادو بپوشونین. یه جوری که چسب کاری های قسمت پایین رو هم بپوشونه

و بعد قسمت بالا رو رو به داخل بچسبونید 

 

  

 

 

 

بعد هم جعبه رو از قسمت بالا به دیوار منگنه کنید

من این عروسکم بهش چسبوندم. ناز شده؟ 

 

 

به فروشگاه من سر بزنید

محصولات جدید رسید

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ب.ظ http://elaheyearmin.blogfa.com/

سلام شیوا جون بسیار عالی خیلی خوشکل و پرکاربرده ولی ببینم بلا به دور نکنه عاشق ریاضی هستی؟من اگه دوران دبیرستانم بود فرار می کردم

شاپرک پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://beautifulideas.blogfa.com/

سلام شیوا جون دستت درد نکنه خیلی کاربرد داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد