هنرهای تزئینی

در این وبلاگ هنردر خانه و هنرهای تزئینی آموزش داده می شود

هنرهای تزئینی

در این وبلاگ هنردر خانه و هنرهای تزئینی آموزش داده می شود

منگوله کاموایی

آموزش امروز یه کار پایه اس و می تونید با یاد گرفتنش چیزای زیادی درست کنید که چند تا از موارد استفاده اشو تو پست بعدی میذارم

من یه کوچولو درست کردم تا روش کار رو نشون بدم مطمئنم می تونید کارای قشنگی انجام بدید و برای موارد مختلفی ازش استفاده کنید. فردا آموزشی که قول دادم رو براتون میذارم که در همین رابطه اس.

طرز ساختش در ادامه ی مطلب 

  

 

 

 

به فروشگاه من سر بزنید 

محصولات جدید رسید

وسایل لازم

کاموا

قیچی

دستای نازنین تون

من از تمام مراحل عکس گرفتم و فکر می کنم کاملا واضحه. اگه سوالی داشتین بپرسین. برای منگوله های بزرگتر از چهار انگشتتون استفاده کنید. هر چه بیشتر کاموا دور انگشتتون بپیچین منگوله ها پرتر و خوشگل تر می شه. راستی وقتی قیچی کردین و از کار در اومد دورشو قیچی کنین(هرس کنین) تا خوشگل و گرد بشه. اینی که من درست کردم چون عجله ای بود و کوچیک زیاد روش کار نکردم

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 از این روشم می تونین استفاده کنید که کار خودم نیست.ا اما گه اشکال داشتین بپرسین. 

  

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

  نظر یادتون نره هاااااااا

  

 

به فروشگاه من سر بزنید 

محصولات جدید رسید

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://elaheyearmin.blogfa.com/

روش جالبی بود ممنون من قدیما می دیدم نوارای نایلکسو به این شیوه می پیچیدن بعد باهاش عروسک درست می کردن اونم جالب می شد

الهه جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://elaheyearmin.blogfa.com/

شیوا جان یه مدل از کاربرد منگوله گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد