هنرهای تزئینی

در این وبلاگ هنردر خانه و هنرهای تزئینی آموزش داده می شود

هنرهای تزئینی

در این وبلاگ هنردر خانه و هنرهای تزئینی آموزش داده می شود

مکعب های پارچه ای

این مکعبای خوشگل خیلی راحت و با وسایل ساده آماده می شن

 

 

به فروشگاه من سر بزنید

محصولات جدید

ادامه مطلب ...

جعبه دیواری

این جعبه دیواری می تونه برای نگهداری خیلی چیزا کمکتون کنه. مثلا من کاغذها و نوشته هایی که نیاز دارمو تو این میذارم.

برای آماده کردنش به ادامه ی مطلب برین

  

 

 

 

 

 

 

به فروشگاه من سر بزنید

محصولات جدید رسید

ادامه مطلب ...

آدم برفی منگوله ای با چند تا کاربرد دیگه

دوستای گلم آموزش منگوله ی کاموایی رو تو پست قبل دادم الان می خوایم باهاش این آدم برفیای خوشگل رو بسازیم تو ادامه مطلب طرز ساختش به علاوه چند تا کاربرد دیگه رو هم گذاشتم 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به فروشگاه من سر بزنید 

محصولات جدید رسید

 

ادامه مطلب ...

منگوله کاموایی

آموزش امروز یه کار پایه اس و می تونید با یاد گرفتنش چیزای زیادی درست کنید که چند تا از موارد استفاده اشو تو پست بعدی میذارم

من یه کوچولو درست کردم تا روش کار رو نشون بدم مطمئنم می تونید کارای قشنگی انجام بدید و برای موارد مختلفی ازش استفاده کنید. فردا آموزشی که قول دادم رو براتون میذارم که در همین رابطه اس.

طرز ساختش در ادامه ی مطلب 

  

 

 

 

به فروشگاه من سر بزنید 

محصولات جدید رسید

ادامه مطلب ...

یه دستبند ساده

دوستای خوبم سلام

از لطف و محبت همه تون ممنونم. این چند روز به مناسبت ایام عزاداری وقت نشد که پست بزارم ولی از امروز دوباره شروع می کنم

فردا با یه آموزش ناز در خدمتتونم

امروز یه آموزش ساده داریم که یه حس نوستالژی درونش هست 

 

 

 

 

 

 طرز آماده کردن در ادامه مطلب

 

به فروشگاه من سر بزنید

ادامه مطلب ...